umowa na zastępstwo
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego - Poznań, Górna Wilda 109
- obsługujesz posprzedażowo klientów obszaru bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej,
- prowadzisz sprawy klientów dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
- pozyskujesz od klientów dokumenty i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
- prowadzisz czynności reklamacyjne,
- sporządzasz dokumenty na życzenie klientów (m. in. opinie/zaświadczenia).
- masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, czeskim i/lub słowackim,
- posiadasz wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe lub jesteś w trakcie studiów, preferowany kierunek: bankowość/finanse,
- potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
- jesteś osobą komunikatywną, bardzo dobrze zorganizowaną i samodzielną w działaniu.
- Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Podobne oferty:
11.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
11.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...
11.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...