Ogłoszenie numer: 10533188, z dnia 2025-12-14
Klient portalu Praca.pl
Specjalistka / Specjalista ds. Relacji z Kluczowymi Klientami
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Opis stanowiska
- Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów.
- Dbaj o silne relacje z klientami.
- Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów.
- Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi klientami.
- Realizuj codzienne i miesięczne cele.
- Zarządzaj trudnymi sytuacjami i konfliktami.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywność.
- Doświadczenie w negocjacjach i zawieraniu umów.
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - minimum 1 rok.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami z dbałością o szczegóły.
- Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
Oferujemy
- Stałe wynagrodzenie i system prowizyjny.
- Pakiet relokacyjny.
- Szkolenie z wiedzy o rynkach finansowych.
- Międzynarodowe środowisko.
- Benefity: żywność, zniżki lokalne, budżety motywacyjne.
Podobne oferty:
16.12.2025
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: Brainsphere Single Member PC
Lokalizacja: / Ateny
Opis stanowiska Aktywne inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy wykazali zainteresowanie naszym produktem. Kompleksowe prezentowanie produktu firmy oraz wyjaśnianie jego funkcjonalności i wartości dla klienta. Budowanie i pielęgnowanie trwałych relacji z klientami, zapewniając im profesjonalne wsparcie na...
16.12.2025
Doradca Handlowy ds. Rozwiązań Premium
Firma: Lyreco Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, i okolice
Inicjowanie kontaktów i intensywne poszukiwanie nowych podmiotów gospodarczych (B2B) zainteresowanych dystrybuowanymi rozwiązaniami Premium w rejonie Warszawy. Systematyczne rozszerzanie współpracy z istniejącą bazą klientów o nowe produkty i usługi, przyczyniając się do wzrostu obrotów. Dążenie do realizacji...
16.12.2025
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
Firma: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: analiza potrzeb klientów firmy telefoniczna sprzedaż szkoleń i wdrożeń dla klientów B2B systematyczny kontakt z powierzonymi klientami budowanie długotrwałych relacji Wymagania: podstawowa znajomość obsługi komputera wysoka kultura osobista i cierpliwość...