Ogłoszenie numer: 10038052, z dnia 2025-07-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przegląd zapytań i przygotowanie ofert.
- Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo, spotkania online), negocjacje.
- Finalizacja zamówień i dbanie o relacje z klientami.
- Współpraca z zespołem sprzedaży i działem produkcji.
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w sprzedaży produktów premium mile widziane.
- Umiejętność negocjacji i efektywne zamykanie transakcji.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy.
- Znajomość MS Excel.
Oferujemy
- Umowę o pracę, praca stacjonarna w Warszawie z miesięcznymi wyjazdami służbowymi.
- Laptop i telefon służbowy.
- Szeroki pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta Multisport, bony ślubne, zniżki firmowe, prezenty okolicznościowe, parking, imprezy integracyjne i inne).
- Pracę w przyjaznym zespole w nowoczesnym biurowcu.
Podobne oferty:
16.07.2025
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: MPW MED.INSTRUMENTS
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów i rozwijanie współpracy z obecnymi Partnerami i Dystrybutorami zagranicznymi, Przygotowywanie ofert handlowych, Przygotowywanie merytoryczne opisów produktowych, Doradztwo w zakresie doboru właściwego sprzętu, Realizacja planów sprzedaży, Budowa oraz rozwój długotrwałych i stabilnych relacji...
16.07.2025
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Sprzedaż produktów hutniczych i usług (zbrojenia, wyroby z blachy zimnowalcowanej i ocynkowanej) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o relacje z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert i reagowanie na zapytania klientów Biegła obsługa MS Office Zaangażowanie i motywacja do pracy Umiejętności...
16.07.2025
Specjalista ds. sprzedaży i promocji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Lokalizacja: śląskie / Tychy
analiza rynku pod kątem innowacyjnych firm i podmiotów; pozyskiwanie partnerów biznesowych; analiza działań medialnych Partnera i możliwości promocji; przeprowadzanie rozmów telefonicznych, spotkań wideo lub spotkań stacjonarnych z Partnerami; rejestrowanie informacji w systemie CRM; raportowanie do...