




- Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów.
- Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów.
- Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM.
- Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych.
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów.
- Monitorowanie rynku i konkurencji, rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów.
- Reprezentowanie firmy i dbanie o wizerunek marki.
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz orientacja na cel.
- Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności umiejętność przygotowania prezentacji PowerPoint oraz analizy danych w Excel.
- Gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Umowę o pracę na cały etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z benefitów na dogodnych warunkach oraz opieka medyczna Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
- Pracę w zespole nastawionym na profesjonalizm, realizację celów, ale również na dobrą atmosferę i wzajemne wsparcie.
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym portfelu, obsługa systemów...
08.05.2025
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży – branża transportowa
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
Zakres obowiązków: Aktywne budowanie relacji z nowymi klientami i zwiększanie liczby zapytań ofertowych, Kreatywne pozyskiwanie klientów i promowanie nowoczesnych rozwiązań transportowych, Praca z dedykowanym systemem CRM oraz na giełdach transportowych, Współtworzenie nowych standardów w kontaktach z klientami....
07.05.2025
Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim i angielskim
Firma: conTeyor Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Międzyrzecze Dolne
Co będzie należało do Twoich obowiązków? TWOJA ROLA: Wspieranie niemieckiego zespołu sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów Jako członek naszego zespołu Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za komunikację z naszymi klientami w Niemczech, a także za wspieranie menedżerów sprzedaży na wyznaczonym obszarze W...