Spezialist/in für Kundenservice mit Deutschkenntnissen

Werde Teil von Foundever!
 
Foundever ist eines der führenden Unternehmen in den Bereichen Outsourcing von Geschäftsprozessen, digitales Marketing, Schulungen und Talentmanagement, Technologie und Innovation, Beratung und Analytik!
Spezialist/in für Kundenservice mit Deutschkenntnissen

HYBRID-ARBEIT (Danzig)

 

Deine Aufgaben:

  • Deine Aufgaben:
  • Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards
  • Erreichen der von den Managern festgelegten Kundenzufriedenheitskennzahlen
  • Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen bestmöglich zu helfen

Das bringst du mit:

  • Sehr gute Deutschkenntnisse (C1) und gute Englischkenntnisse (B2)
  • Hohe Kommunikations- und Umgangskompetenz
  • Sicherer Umgang mit MS Office
  • Motivation und Bereitschaft zur Weiterentwicklung

Das bieten wir dir:

  • Entwicklungsmöglichkeiten – 92 % unseres Managements hat als Kundenberater bei Foundever angefangen
  • Attraktive Sozialleistungen (Multisport-Karte, private Krankenversicherung)
  • Modernes Büro im Herzen von Danzig
  • Hervorragende Arbeitsatmosphäre in einem eingespielten Team

Außerdem solltest du wissen:

  • Urlaubszuschüsse („Erholungsbeihilfe“), Zuschüsse zum Kauf von Brillen – bei uns Standard
  • Weihnachtsgeschenke für Kinder unserer Mitarbeitenden
  • Interne Programme zur Förderung eines gesunden Lebensstils
  • Zugang zu umfassenden Schulungsplattformen – wir fördern die Entwicklung unserer Mitarbeitenden

Warte nicht länger – wir freuen uns auf deine Bewerbung!

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne oferty:

26.11.2025

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U...

Więcej informacji

26.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Firma: REMONDIS Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18

Zadania: obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług, przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń, tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów, udział w projektach i inicjatywach poprawiających obsługę...

Więcej informacji

26.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

Firma: Benefit Systems S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2

Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę? Potrafisz korzystać z bazy...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia