- Bezpośrednia obsługa i doradztwo dla klientów.
- Obsługa kasy fiskalnej.
- Utrzymanie standardów i czystości miejsca pracy.
- Aktywna nauka wewnętrznych procedur.
- Pozytywne i przyjazne usposobienie.
- Gotowość do podjęcia badań sanitarno-epidemiologicznych.
- Zapał do nauki i rozwoju kompetencji.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Elastyczny grafik i wsparcie życzliwego zespołu.
- Wyżywienie, kawa/herbata oraz zniżki na produkty firmowe.
- Dla zatrudnionych na Umowę o Pracę (UoP):
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- Dofinansowanie do biletów ZTM.
- Możliwości awansu i rozwoju zawodowego.
Podobne oferty:
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
03.11.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności budowanie długotrwałych relacji z klientami aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż monitorowanie...
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...