- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- jesteś osobą otwartą,
- lubisz inicjować kontakt, a komunikacja z klientem jest Twoją mocną stroną,
- nie boisz się rozmów telefonicznych „na zimno”,
- szybko przyswajasz nową wiedzę i nabywasz nowe umiejętności,
- masz podstawową wiedzę z zakresu budownictwa.
TA OFERTA JEST DLA CIEBIE!
- pozyskiwaniem nowych klientów,
- prowadzeniem rozmów handlowych z klientami,
- prezentacją produktów i rozwiązań z zakresu budowy domów z prefabrykatów keramzytowych,
- realizacją celów sprzedażowych.
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania,
- elastyczne godziny pracy,
- pomoc w rozkręceniu własnej działalności gospodarczej,
- nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego,
- pozytywną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu na każdym kroku,
- możliwość uczestnictwa w licznych szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje.
Zbuduj z nami marzenia Klientów zwane DOMEM!!!
Podobne oferty:
20.12.2025
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin, centrum
Aktywne nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z detalistami w regionie za pomocą połączeń wychodzących Udział w projekcie dla lidera branży i światowego giganta – Philip Morris International Sprzedaż i promocja produktów PMI poprzez edukację i motywowanie detalistów Ścisła współpraca z...
20.12.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie / Bełchatów, CH Olimpia
Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...
20.12.2025
Konsultant / konsultantka ds. Sprzedaży Szkoleń
Firma: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: kontakt telefoniczny z firmami i prezentacja dostępnych usług szkoleniowych rozpoznawanie potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań regularna współpraca z klientami przypisanymi do portfela rozwijanie relacji i dbałość o jakość obsługi na każdym etapie Wymagania: umiejętność korzystania...