Ogłoszenie numer: 10351925, z dnia 2025-10-22
Klient portalu Praca.pl
Sprzedawca w markecie budowlanym
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Opis stanowiska
- Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów,
- Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych,
- Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami.
Wymagania
- Proklienckie nastawienie i otwartość na kontakt z ludźmi,
- Chęci do rozwoju i doskonalenia w pracy zespołowej,
- Skrupulatność i dokładność,
- Zainteresowania w dziedzinie budownictwa, dekoracji lub ogrodnictwa.
Oferujemy
- Możliwość realnego wpływu na poziom swoich zarobków poprzez system premiowy,
- Możliwość uczestniczenia w programie akcjonariatu pracowniczego oraz funduszu mieszkaniowym,
- Pakiet szkoleń do nauki języków oraz dostęp do platformy MyBenefit,
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe oraz wsparcie w termomodernizacji,
- Atrakcyjne rabaty na produkty i usługi oferowane przez naszą firmę.
Podobne oferty:
11.11.2025
Doradca Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w...
11.11.2025
Lider elektroniki z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i potrafi znaleźć rozwiązanie...
11.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji w branży budowlanej
Firma: GERU Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Ewidencja, ocena zasadności i terminowe rozpatrywanie reklamacji, Udzielanie rzetelnych odpowiedzi klientom, Przeprowadzanie oględzin u klienta (w razie potrzeby), Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy, Organizowanie i prowadzenie szkoleń...