SIG jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. Zapewnia Klientom porady wykwalifikowanych doradców, profesjonalną i szybką obsługę handlową, poszerzoną o usługi transportowe, terminowe dostawy oraz pełny asortyment produktów. Gwarantuje sprawną obsługę na każdym etapie prowadzonych prac budowlanych i wykończeniowych. Od kilku lat rozwija się w modelu sprzedaży wielokanałowej, obejmującym zarówno tradycyjne metody sprzedaży jak i dynamiczny rozwój sprzedaży e-commerce.
Poszukujemy kandydatów na stanowiska:
- Obsługa klienta w codziennych działaniach, zapewniająca profesjonalne wsparcie
- Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie
- Tworzenie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
- Monitorowanie i weryfikacja stanów magazynowych w celu realizacji zamówień
- Koordynowanie potrzeb transportowych i przekazywanie ich do osoby odpowiedzialnej za logistykę
- Kompletowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i jej prawidłowe archiwizowanie
- Znajomość produktów z zakresu wentylacji, rekuperacji i klimatyzacji
- Znajomość rynku wykonawców klimatyzacji i wentylacji (mile widziane)
- Wiedza o produktach oraz rynku branży budowlanej (mile widziane)
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy w dynamicznym środowisku
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Zdolności analityczne, umożliwiające efektywne podejmowanie decyzji
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- Dobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnego zarządzania czasem
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 07:00–15:00 lub 08:00–16:00
- Duży zakres samodzielności i możliwość realizacji własnych pomysłów
- Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej, wspierającej rozwój pracowników
- Dostęp do platformy wspierającej dobrostan pracowników
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej lub karty sportowej
- Opcję przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- Kompleksowy program szkoleń i warsztatów rozwijających kwalifikacje (m.in. produktowe i sprzedażowe)
- Udział w programie wdrożeniowym, zapewniającym pełne przygotowanie do pracy na stanowisku
- Dostęp do szkoleń e-learningowych dotyczących zasad funkcjonowania firmy
- Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
- Zniżki na produkty i usługi firmy
- Udział w inicjatywach charytatywnych realizowanych przez firmę
- Bezpieczne i komfortowe warunki pracy
Podobne oferty:
18.02.2025
Administrator handlowy / Sales Administrator Logistics
Firma: Sun Chemical Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Marki
Główne obowiązki na tym stanowisku to: Obsługa zagranicznych i krajowych kontrahentów firmy; Przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zamówień oraz obsługa zapytań od klientów, zgodnie z przyjętymi procesami i standardami; Koordynacja dostaw oraz nadzór nad procesem fakturowania; Monitorowanie statusu...
16.02.2025
Pracownik ds. Obsługi Klienta i Realizacji Zamówień
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Kartuzy
Obsługa klientów Fakturowanie Przygotowywanie ofert handlowych Wsparcie w realizacji i wysyłce zamówień Współpraca z innymi działami Minimum średnie wykształcenie techniczne Biegłość w obsłudze komputera Dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie Prawo jazdy kategorii B Mile widziane doświadczenie na...
14.02.2025
Pracownik administracyjno-biurowy w Dziale Zakupów
Firma: FAINA LIFESTYLE Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Polesie, Złotno 226
Twój zakres obowiązków Codzienne wsparcie w Dziale Zakupów w prowadzonych projektach Tworzenie raportów, analiz oraz zestawień na potrzeby Działu Zakupów Administrowanie bazą danych dotyczącą dostawców oraz towarów Kontakt z obecnymi dostawcami firmy Zapewnienie jakości danych produktowych na potrzebę sprzedaży...