Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i postępowania administracyjnego, znajomość instrukcji kancelaryjnej dla gmin, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:doświadczenie w pracy przy obsłudze interesantów, znajomość języka obcego w mowie i piśmie, dokładność, systematyczność i samodzielność, odporność na stres i wysoka kultura osobista./Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta na stronie internetowej BIP http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969/
Bolesławiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Podobne oferty:
28.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Erontrans Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański
Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych Koordynacja...
28.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie klientów o aktualnych ofertach, politykach i...
28.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....