Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i postępowania administracyjnego, znajomość instrukcji kancelaryjnej dla gmin, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:doświadczenie w pracy przy obsłudze interesantów, znajomość języka obcego w mowie i piśmie, dokładność, systematyczność i samodzielność, odporność na stres i wysoka kultura osobista./Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta na stronie internetowej BIP http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969/
Bolesławiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Podobne oferty:
19.12.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote work across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we...
19.12.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo,...
19.12.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo,...