Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i postępowania administracyjnego, znajomość instrukcji kancelaryjnej dla gmin, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:doświadczenie w pracy przy obsłudze interesantów, znajomość języka obcego w mowie i piśmie, dokładność, systematyczność i samodzielność, odporność na stres i wysoka kultura osobista./Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta na stronie internetowej BIP http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969/
Bolesławiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Podobne oferty:
10.12.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...
09.12.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Bank Spółdzielczy w Kościanie
Lokalizacja: wielkopolskie / Kościan
Obsługa klientów, Oferowanie produktów i usług bankowych, Obsługa kasowa, Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm, Kształtowanie pozytywnego wizerunku Bankupoprzez wysoką jakość obsługi, Samodzielna praca z portfelem klientów i budowanie relacji z klientami, Realizacja zadań...
09.12.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.