Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań: 
  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej,
  • Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie,
  • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań do zdiagnozowanych przyczyn źródłowych,
  • Dążenie do zapewnienia najwyższej satysfakcji Klienta w obsłudze dedykowanej w kontakcie z DB Schenker.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Umiejętność swobodnego posługiwanie się pakietem MS Office,
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w logistyce)
  • Zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności,
  • Odporność na stres.
Mile widziane:
  • Znajomość programów: STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
Nasza oferta:
  • Praca zdalna lub hybrydowa w godzinach 8:00-16:00,
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

Podobne oferty:

09.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

Firma: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...

Więcej informacji

09.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia