W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
- Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej,
- Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie,
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań do zdiagnozowanych przyczyn źródłowych,
- Dążenie do zapewnienia najwyższej satysfakcji Klienta w obsłudze dedykowanej w kontakcie z DB Schenker.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- Umiejętność swobodnego posługiwanie się pakietem MS Office,
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w logistyce)
- Zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności,
- Odporność na stres.
- Znajomość programów: STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
- Praca zdalna lub hybrydowa w godzinach 8:00-16:00,
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Podobne oferty:
14.04.2025
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski Obsługa...
14.04.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...
14.04.2025
Specjalista ds obsługi klienta i agenta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie
Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami, rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie, w zakresie obowiązków nie ma sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...