W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
- Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej,
- Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie,
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań do zdiagnozowanych przyczyn źródłowych,
- Dążenie do zapewnienia najwyższej satysfakcji Klienta w obsłudze dedykowanej w kontakcie z DB Schenker.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- Umiejętność swobodnego posługiwanie się pakietem MS Office,
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w logistyce)
- Zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności,
- Odporność na stres.
- Znajomość programów: STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
- Praca zdalna lub hybrydowa w godzinach 8:00-16:00,
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
Firma: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów...
09.05.2025
Specjalista obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...