Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań: 
  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej,
  • Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie,
  • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań do zdiagnozowanych przyczyn źródłowych,
  • Dążenie do zapewnienia najwyższej satysfakcji Klienta w obsłudze dedykowanej w kontakcie z DB Schenker.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Umiejętność swobodnego posługiwanie się pakietem MS Office,
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w logistyce)
  • Zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności,
  • Odporność na stres.
Mile widziane:
  • Znajomość programów: STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
Nasza oferta:
  • Praca zdalna lub hybrydowa w godzinach 8:00-16:00,
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

Podobne oferty:

14.04.2025

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski Obsługa...

Więcej informacji

14.04.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...

Więcej informacji

14.04.2025

Specjalista ds obsługi klienta i agenta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie

Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami, rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie, w zakresie obowiązków nie ma sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia