Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Ocena potrzeb i oczekiwań Klientów indywidualnych i biznesowych.
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i utrzymywanie z nimi długoterminowych relacji.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
- Operacyjna obsługa Klientów detalicznych oraz małych i średnich firm.
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta w sektorze finansowym.
- Znajomość produktów i usług bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych.
- Umiejętność identyfikacji potrzeb klientów oraz dobierania optymalnych rozwiązań.
- Nastawienie na osiąganie celów.
- Wykształcenie wyższe
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny system premiowy.
- Prywatną opiekę medyczną Lux Med.
- Kartę MultiSport.
- Ubezpieczenia grupowe.
- Emerytalny program pracowniczy.
- Kursy językowe.
- Microsoft Office 365 do użytku prywatnego.
Podobne oferty:
04.10.2025
Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych
Firma: Santander Bank Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: sprzedaż produktów bankowych (m.in. kredyty gotówkowe, firmowe, hipoteczne, leasing) aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych uczestniczenie w spotkaniach z Klientami i prezentowanie oferty Banku rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez...
03.10.2025
Starszy Doradca Klienta (Bankowość)
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg
Twoje zadania: Ocena potrzeb i oczekiwań Klientów indywidualnych i biznesowych. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i utrzymywanie z nimi długoterminowych relacji. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Operacyjna obsługa Klientów detalicznych oraz małych i...
03.10.2025
Starszy Doradca Klienta (Bankowość)
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
Twoje zadania: Ocena potrzeb i oczekiwań Klientów indywidualnych i biznesowych. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i utrzymywanie z nimi długoterminowych relacji. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Operacyjna obsługa Klientów detalicznych oraz małych i...