- Aktywna obsługa klienta i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych.
- Wspólne realizowanie celów sprzedażowych oraz dbanie o wyniki sklepu.
- Wsparcie zespołu: motywowanie, przekazywanie wiedzy, koordynacja pracy podczas zmian.
- Uczestnictwo w szkoleniach i wdrażanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy.
- Dbanie o bezpieczne i przyjazne środowisko pracy.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta – mile widziany sektor sport/odzież.
- Gotowość do pracy zmianowej, również w weekendy (pełen etat).
- Znajomość KPI sprzedażowych i umiejętność pracy na wynikach.
- Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu lub prowadzeniu zmiany.
- Wysokie umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Komunikatywny angielski i bardzo dobra znajomość języka polskiego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bonusy.
- Komplety ubrań pracowniczych dwa razy w roku.
- Rabaty na produkty marki.
- Elastyczny grafik i możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze.
- Dofinansowanie dojazdów.
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Multisport, MyBenefit.
- Szkolenia i realna ścieżka rozwoju.
- Stabilna umowa o pracę i wsparcie zespołu od pierwszego dnia.
Podobne oferty:
27.11.2025
Doradca Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: pomorskie / Rumia
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w...
27.11.2025
Customer Advisor with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....
27.11.2025
Customer Advisor with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....