Ogłoszenie numer: 10291370, z dnia 2025-10-04
Klient portalu Praca.pl
Starszy specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie,
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych,
- współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych,
- przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki,
- przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w pracy z klientem będzie atutem,
- dobra znajomość Word i Excel,
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
- efektywność pod presją czasu,
- odpowiedzialność i umiejętność podejmowania decyzji,
- dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju zawodowego.
Oferujemy
- umowa o pracę (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- wsparcie opiekuna przez pierwsze 3 miesiące,
- atrakcyjne warunki prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia,
- karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- rabaty na paliwo i u partnerów biznesowych,
- dostęp do platformy językowej,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach.
Podobne oferty:
10.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie Obsługa działu kas Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej Dbałość o pozytywny wizerunek firmy Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy...
10.10.2025
Pracownik biurowy w dziale serwisu
Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej wydawanie urządzeń z reklamacji klientom przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki rejestracja urządzeń w programie serwisowym tworzenie dokumentacji zdjęciowe reklamowanych urządzeń...
10.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...