Ogłoszenie numer: 10400877, z dnia 2025-11-08
Klient portalu Praca.pl
Starszy specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie,
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych,
- współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych,
- przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki,
- przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w pracy z klientem będzie atutem,
- dobra znajomość Word i Excel,
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
- efektywność pod presją czasu,
- odpowiedzialność i umiejętność podejmowania decyzji,
- dobra organizacja pracy, chęć nauki i rozwoju zawodowego.
Oferujemy
- umowa o pracę (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- wsparcie opiekuna przez pierwsze 3 miesiące,
- atrakcyjne warunki prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia,
- karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- rabaty na paliwo i u partnerów biznesowych,
- dostęp do platformy językowej,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach.
Podobne oferty:
07.11.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
06.11.2025
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...
05.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....