Forma zatrudnienia: B2B
Tryb pracy: Hybrydowy
Rekrutacja zdalna
- Zawiązywanie i rozwiązywanie umów o współprace z Handlowcami - według wskazanego schematu
- Odpowiedzialność za rozwój procesu „Onboardingu" handlowców
- Koordynacja Konkursów (vendorskich oraz własnych) w kanale DKB
- Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę oraz zwiększenie efektywności sprzedaży
- Inicjowanie oraz prowadzenie projektów usprawniających procesy obsługowe klienta wewnetrznego w dziale
- Bliska współpraca z handlowcami oraz kierownikami regionalnymi
- Organizacja szkoleń produktowych - dbanie o odpowiedni rozwój handlowców z obszaru produktowego
- Dbanie o jak najwyższą jakość procesów administracyjnych w kanale DKB
- Doświadczenie we współpracy z kanałami sprzedaży
- Zaangażowanie i inicjatywa
- Samodzielność i kreatywność
- Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: zarządzanie,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - szczególnie Excel oraz PowerPoint
- Język Angielski komunikatywny
- Prawo jazdy kategorii B
Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za rozwój segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w T-Mobile. Naszą codziennością jest bardzo bliska współpraca z kanałami sprzedaży B2B - szczególnie Doradcami Klienta Biznesowego. Zmieniamy nieergonomiczne procesy, wprowadzamy innowacyjne inicjatywy wspomagające i rozwijające sprzedaż. W naszym zespole ważną wartością jest duża wolność we wdrażaniu własnych pomysłów.
- Współpraca w oparciu o umowę B2B
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Brak dress codeu - u nas możesz być sobą
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos
- Znam Talent- szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy
Odpowiadamy za przychody z danej linii produktowej/usługowej i ich bieżący monitoring oraz raportowanie.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
13.12.2025
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki, k. Warszawy
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Nasze...
12.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania i obsługi klienta B2B
Firma: Słowianka Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, zgodnie z ustalonymi celami miesięcznymi. Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii pozyskiwania partnerów, od koncepcji komunikacji po finalizację umów. Prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych oraz koordynacja współpracy z partnerami....
12.12.2025
Asystent ds. Rozwoju Klienta i Analiz Rynkowych
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Zabrze
Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i umawiania spotkań....