Forma zatrudnienia: B2B
Tryb pracy: Hybrydowy
Rekrutacja zdalna
- Zawiązywanie i rozwiązywanie umów o współprace z Handlowcami - według wskazanego schematu
- Odpowiedzialność za rozwój procesu „Onboardingu" handlowców
- Koordynacja Konkursów (vendorskich oraz własnych) w kanale DKB
- Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę oraz zwiększenie efektywności sprzedaży
- Inicjowanie oraz prowadzenie projektów usprawniających procesy obsługowe klienta wewnetrznego w dziale
- Bliska współpraca z handlowcami oraz kierownikami regionalnymi
- Organizacja szkoleń produktowych - dbanie o odpowiedni rozwój handlowców z obszaru produktowego
- Dbanie o jak najwyższą jakość procesów administracyjnych w kanale DKB
- Doświadczenie we współpracy z kanałami sprzedaży
- Zaangażowanie i inicjatywa
- Samodzielność i kreatywność
- Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: zarządzanie,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - szczególnie Excel oraz PowerPoint
- Język Angielski komunikatywny
- Prawo jazdy kategorii B
Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za rozwój segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w T-Mobile. Naszą codziennością jest bardzo bliska współpraca z kanałami sprzedaży B2B - szczególnie Doradcami Klienta Biznesowego. Zmieniamy nieergonomiczne procesy, wprowadzamy innowacyjne inicjatywy wspomagające i rozwijające sprzedaż. W naszym zespole ważną wartością jest duża wolność we wdrażaniu własnych pomysłów.
- Współpraca w oparciu o umowę B2B
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Brak dress codeu - u nas możesz być sobą
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos
- Znam Talent- szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy
Odpowiadamy za przychody z danej linii produktowej/usługowej i ich bieżący monitoring oraz raportowanie.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
20.11.2025
Referent ds. sprzedaży
Firma: Polski Tytoń S.A.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Grudziądz
Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy. Wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych ( m.in. FV, WZ ) Współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów towarów, dostawcami. Kontakt telefoniczny z klientami (pełna opieka sprzedażowa i po...
19.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w branży medycznej
Firma: Corten Medic
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Cybernetyki 19B
Twoje zadania: Wsparcie zespołu sprzedaży w tworzeniu ofert handlowych, dokumentacji przetargowej oraz konkursowej. Obsługa systemów CRM. Administracyjne wsparcie procesów sprzedażowych – m.in. umowy, faktury, dokumentacja. Usprawnianie procesów sprzedażowych i narzędzi wsparcia poprzez analizę danych i proponowanie...
19.11.2025
Specjalista ds. Obsługi i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Firma Handlowa Tuksi Adam Tukanowicz
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Opis stanowiska: bieżąca obsługa i administracja platformy B2B wsparcie klientów biznesowych w korzystaniu z systemu oraz rozwiązywanie problemów i zapytań aktualizacja i kontrola poprawności danych produktowych, cen i stanów magazynowych monitorowanie realizacji zamówień oraz współpraca z działami sprzedaży,...