ds. Obsługi Firm
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek – sobota
- Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych.
- Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami.
- Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego.
- Przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług, produktów, procesów, procedur dotyczących rynku B2B, a także innych związanych z aktualnymi potrzebami związanymi z realizacją celów biznesowych.
- Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w branżach związanych z bankowością, telekomunikacją lub nowymi technologiami i w pozyskiwaniu klientów B2B.
- Dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
- Umiejętność negocjacji, autoprezentacji i organizacji.
- Znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów.
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
- Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
11.10.2024
Customer Relations Coordinator
Firma: Eryk Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Posejdon Office piętro 7
An appetizer – is this for you? Working in our After Sales team, you will be engaged in a wide variety of tasks when it comes to keeping our relations with our existing customers, following up on their pipelines and forecasts so we can ensure we are updated with potential new projects. This will also involve creating offers,...
10.10.2024
Konsultant ds. sprzedaży
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec
Sprzedaż produktów telekomunikacyjnych w salonie T-Mobile. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera Wymagania inne: Wykształcenie bez znaczenia, umiejętność obsługi komputera, chęć do pracy i nauki. Pracodawca oferuje szkolenie.
10.10.2024
Przedstawiciel Handlowy / Konsultant ds. Sprzedaży
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twoje zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo z zakresu oferty produktowo-usługowej (Segment Urządzeń Higienicznych), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z podejmowanych działań. Nasze...