ds. Obsługi Firm
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: poniedziałek – piątek 09:00-17:00
- Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych.
- Obsługa Klientów biznesowych stacjonarnie, w Salonie sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami.
- Udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi klienta biznesowego.
- Wsparcie procesów sprzedażowych poprzez nadzór oraz raportowanie wyników.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w branżach związanych z bankowością, telekomunikacją lub nowymi technologiami i w pozyskiwaniu klientów B2B.
- Dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
- Umiejętność negocjacji, autoprezentacji i organizacji.
- Znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów.
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
- Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
03.02.2025
Konsultant ds. sprzedaży
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec
Sprzedaż produktów telekomunikacyjnych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera Wymagania inne: Wykształcenie bez znaczenia, umiejętność obsługi komputera, chęć do pracy i nauki. Pracodawca oferuje szkolenie.
03.02.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży w Salonie Własnym
Firma: PLAY (P4 Sp. z o.o.)
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg
Twoje zadania: Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju, zadania administracyjne i...
03.02.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: PLAY (P4 Sp. z o.o.)
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twoje zadania: Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych) Obsługa połączeń przychodzących Wspieranie zewnętrznego Call Center Dbanie o profesjonalną obsługę klienta i budowanie pozytywnych relacji Tworzenie nowych procedur i...