Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!
- Wsparcie w pracach nad projektem opracowania i wdrożenia nowego narzędzia do zarządzania reklamacjami,
- Tworzenie dokumentacji procesu obsługi reklamacji oraz przygotowywanie materiałów i prezentacji,
- Analizę danych reklamacyjnych oraz monitorowanie poprawności i terminowości ich obsługi,
- Weryfikację informacji zawartych w reklamacjach klientów,
- Monitorowanie działań korygujących,
- Współpraca z działami biznesowymi i wspierającymi,
- Prace organizacyjne tj. organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów i notatek, uzupełnianie danych.
- Jest na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
- Posiada podstawową znajomość procesów biznesowych i metodologii prowadzenia projektów,
- Potrafi analizować dane i szukać rozwiązań,
- Jest komunikatywna, otwarta i chętna do rozwoju,
- Zna język angielski na poziomie min. B2,
- Sprawnie posługuje się MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint,
- Mile widziane doświadczenie projektowe oraz znajomość Microsoft Visio,
- Jest dyspozycyjna w okresie lipiec – wrzesień na 6-8 godzin dziennie, a w trakcie roku akademickiego min. 4 godziny dziennie.
- Płatny staż – umowa zlecenie na 6 miesięcy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia na początku swojej ścieżki zawodowej.
- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole, gdzie Twoje pomysły będą mile widziane.
- Szansę na rozwój zawodowy i zdobycie praktycznych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej karierze.
- Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
08.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie
Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola i wyjaśnianie potrąceń....
08.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie terminowości i obiegu dokumentacji reklamacyjnej. Zlecanie odbioru...