Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!
- Wsparcie w pracach nad projektem opracowania i wdrożenia nowego narzędzia do zarządzania reklamacjami,
- Tworzenie dokumentacji procesu obsługi reklamacji oraz przygotowywanie materiałów i prezentacji,
- Analizę danych reklamacyjnych oraz monitorowanie poprawności i terminowości ich obsługi,
- Weryfikację informacji zawartych w reklamacjach klientów,
- Monitorowanie działań korygujących,
- Współpraca z działami biznesowymi i wspierającymi,
- Prace organizacyjne tj. organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów i notatek, uzupełnianie danych.
- Jest na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
- Posiada podstawową znajomość procesów biznesowych i metodologii prowadzenia projektów,
- Potrafi analizować dane i szukać rozwiązań,
- Jest komunikatywna, otwarta i chętna do rozwoju,
- Zna język angielski na poziomie min. B2,
- Sprawnie posługuje się MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint,
- Mile widziane doświadczenie projektowe oraz znajomość Microsoft Visio,
- Jest dyspozycyjna w okresie lipiec – wrzesień na 6-8 godzin dziennie, a w trakcie roku akademickiego min. 4 godziny dziennie.
- Płatny staż – umowa zlecenie na 6 miesięcy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia na początku swojej ścieżki zawodowej.
- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole, gdzie Twoje pomysły będą mile widziane.
- Szansę na rozwój zawodowy i zdobycie praktycznych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej karierze.
- Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
Podobne oferty:
31.05.2025
Specjalista ds. serwisu i reklamacji pomp wodnych
Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
ZADANIA: Obsługa i rejestracja reklamacji klientów. Zarządzanie procesem serwisowania produktów. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją serwisową. Współpraca z logistyką i zarządzaniem zwrotami. WYMAGANIA: Znajomość podstaw mechaniki i elektryki. Umiejętność pracy pod presją, zaangażowanie i uczciwość.
30.05.2025
Młodszy Specjalista Działu Reklamacji i Administracji Rachunkami
Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twój zakres obowiązków Rozpatrywanie Reklamacji, Wniosków składanych przez Klientów Banku. Obsługa zgłoszeń od Instytucji tj. Prokuratury, Sądów, Kancelarii Komorniczych, itp. Realizacja Dyspozycji otrzymywanych od Klientów i Pracowników Banku. Sporządzanie dokumentacji umów rachunków i usług około...
29.05.2025
Doradca telefoniczny w dziale relacji
Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie przepływem informacji w firmie. Wymagania: Średnie wykształcenie...