Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje:
Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji

Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!

 

Podczas stażu będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Wsparcie w pracach nad projektem opracowania i wdrożenia nowego narzędzia do zarządzania reklamacjami,
  • Tworzenie dokumentacji procesu obsługi reklamacji oraz przygotowywanie materiałów i prezentacji,
  • Analizę danych reklamacyjnych oraz monitorowanie poprawności i terminowości ich obsługi,
  • Weryfikację informacji zawartych w reklamacjach klientów,
  • Monitorowanie działań korygujących,
  • Współpraca z działami biznesowymi i wspierającymi,
  • Prace organizacyjne tj. organizowanie spotkań, przygotowywanie materiałów i notatek, uzupełnianie danych.
Poszukujemy osoby, która:
  • Jest na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
  • Posiada podstawową znajomość procesów biznesowych i metodologii prowadzenia projektów,
  • Potrafi analizować dane i szukać rozwiązań,
  • Jest komunikatywna, otwarta i chętna do rozwoju,
  • Zna język angielski na poziomie min. B2,
  • Sprawnie posługuje się MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint,
  • Mile widziane doświadczenie projektowe oraz znajomość Microsoft Visio,
  • Jest dyspozycyjna w okresie lipiec – wrzesień na 6-8 godzin dziennie, a w trakcie roku akademickiego min. 4 godziny dziennie.
Z naszej strony oferujemy:
  • Płatny staż – umowa zlecenie na 6 miesięcy.
  •  Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia na początku swojej ścieżki zawodowej.
  • Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole, gdzie Twoje pomysły będą mile widziane.
  • Szansę na rozwój zawodowy i zdobycie praktycznych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej karierze.
  • Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
Administratorem danych jest TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Jaktorowie 96-313, Potockiego 1A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Podobne oferty:

31.05.2025

Specjalista ds. serwisu i reklamacji pomp wodnych

Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

ZADANIA: Obsługa i rejestracja reklamacji klientów. Zarządzanie procesem serwisowania produktów. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją serwisową. Współpraca z logistyką i zarządzaniem zwrotami. WYMAGANIA: Znajomość podstaw mechaniki i elektryki. Umiejętność pracy pod presją, zaangażowanie i uczciwość.

Więcej informacji

30.05.2025

Młodszy Specjalista Działu Reklamacji i Administracji Rachunkami

Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Twój zakres obowiązków Rozpatrywanie Reklamacji, Wniosków składanych przez Klientów Banku. Obsługa zgłoszeń od Instytucji tj. Prokuratury, Sądów, Kancelarii Komorniczych, itp. Realizacja Dyspozycji otrzymywanych od Klientów i Pracowników Banku. Sporządzanie dokumentacji umów rachunków i usług około...

Więcej informacji

29.05.2025

Doradca telefoniczny w dziale relacji

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie przepływem informacji w firmie. Wymagania: Średnie wykształcenie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia