Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!
Poszukujemy ambitnej osoby do wsparcia procesu opracowania i wdrożenia narzędzia do zarządzania reklamacjami.
- Asystowanie w pracach projektowych nad nowym systemem zarządzania reklamacjami,
- Przygotowanie dokumentacji i prezentacji procesów reklamacyjnych,
- Analiza danych dotyczących reklamacji i monitorowanie ich poprawnej i terminowej obsługi,
- Weryfikacja informacji zawartych w reklamacjach od klientów oraz monitorowanie działań korygujących,
- Bliska współpraca i komunikacja z różnymi działami firmy,
- Organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów oraz notatek, zarządzanie danymi.
- Student/ka na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
- Podstawowa znajomość procesów biznesowych oraz metodologii zarządzania projektami,
- Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,
- Komunikatywność, otwartość na naukę i rozwój,
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
- Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excela i PowerPointa,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz znajomość Microsoft Visio,
- Dostępność w okresie letnim (lipiec–wrzesień) na 6-8 godzin dziennie, i co najmniej 4 godziny dziennie w trakcie roku akademickiego.
- Umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- Pracę w dynamicznym zespole, który ceni innowacyjność i kreatywność,
- Szansę na rozwój i zdobycie praktycznych umiejętności,
- Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
Podobne oferty:
11.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
10.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie
przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych wprowadzanie danych reklamacyjnych do systemu i zamykanie spraw po decyzji nadzór nad terminowością realizacji reklamacji przez dostawców przygotowywanie oraz wysyłka decyzji reklamacyjnych i procedowanie odwołań kontrola i wyjaśnianie potrąceń oraz...
10.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji. Minimum średnie wykształcenie. Min. 1...