Stażysta / Stażystka ds. Zarządzania Procesem Reklamacji

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje:
Stażysta / Stażystka ds. Zarządzania Procesem Reklamacji

Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku!


Poszukujemy ambitnej osoby do wsparcia procesu opracowania i wdrożenia narzędzia do zarządzania reklamacjami.

Główne zadania obejmować będą:
  • Asystowanie w pracach projektowych nad nowym systemem zarządzania reklamacjami,
  • Przygotowanie dokumentacji i prezentacji procesów reklamacyjnych,
  • Analiza danych dotyczących reklamacji i monitorowanie ich poprawnej i terminowej obsługi,
  • Weryfikacja informacji zawartych w reklamacjach od klientów oraz monitorowanie działań korygujących,
  • Bliska współpraca i komunikacja z różnymi działami firmy,
  • Organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów oraz notatek, zarządzanie danymi.
Wymagania:
  • Student/ka na ostatnim lub przedostatnim roku studiów,
  • Podstawowa znajomość procesów biznesowych oraz metodologii zarządzania projektami,
  • Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,
  • Komunikatywność, otwartość na naukę i rozwój,
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
  • Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excela i PowerPointa,
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz znajomość Microsoft Visio,
  • Dostępność w okresie letnim (lipiec–wrzesień) na 6-8 godzin dziennie, i co najmniej 4 godziny dziennie w trakcie roku akademickiego.
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w dynamicznym zespole, który ceni innowacyjność i kreatywność,
  • Szansę na rozwój i zdobycie praktycznych umiejętności,
  • Możliwość realizacji pracy dyplomowej.
Administratorem danych jest TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Jaktorowie 96-313, Potockiego 1A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Podobne oferty:

11.05.2025

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

10.05.2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie

przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych wprowadzanie danych reklamacyjnych do systemu i zamykanie spraw po decyzji nadzór nad terminowością realizacji reklamacji przez dostawców przygotowywanie oraz wysyłka decyzji reklamacyjnych i procedowanie odwołań kontrola i wyjaśnianie potrąceń oraz...

Więcej informacji

10.05.2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji. Minimum średnie wykształcenie. Min. 1...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia