Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Pomoc w pracach nad projektowaniem i wdrożeniem nowego systemu do zarządzania reklamacjami.
- Tworzenie dokumentacji i prezentacji dla procesu obsługi reklamacji.
- Analiza danych reklamacyjnych i kontrola ich obsługi.
- Weryfikacja informacji w reklamacjach klientów.
- Monitorowanie działań korygujących.
- Współpraca z różnymi działami firmy.
- Organizowanie spotkań i przygotowywanie materiałów.
- Student na ostatniego lub przedostatniego roku studiów.
- Podstawowa wiedza o procesach biznesowych i zarządzaniu projektami.
- Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Komunikatywność i otwartość na rozwój.
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Biegłość w MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint.
- Mile widziane doświadczenie projektowe i znajomość Microsoft Visio.
- Elastyczność czasowa – lipiec-wrzesień pełny etat, w roku akademickim min. 4 godziny dziennie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i umowę zlecenie na 6 miesięcy.
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i owocnego startu kariery.
- Praca w dynamicznym, otwartym na pomysły zespole.
- Szanse na rozwój zawodowy i zdobycie praktycznych umiejętności.
- Możliwość realizacji pracy dyplomowej podczas stażu.
Podobne oferty:
20.05.2025
Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji
Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Podczas stażu...
20.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
19.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: KRONOSPAN OSB Sp. z o.o
Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie
Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola i wyjaśnianie potrąceń....