Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
- Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta;
- Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta;
- Wdrożenie procedur;
- Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii;
- Parametryzacja zadań działu;
- Terminowa realizacja procesu obsługi klienta;
- Indywidualne podejście do klienta;
- Budowanie relacji z klientem premium;
- Rekomendacje dotyczące usprawnień związanych z obsługą klienta;
- Współpraca międzydziałowa.
- Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu Biura Obsługi Klienta najlepiej w branży modowej;
- Rozumienie istoty budowania relacji z klientem;
- Umiejętność analizowania jakości i czasu obsługi klienta - wdrażanie udoskonaleń;
- Podejmowanie działań w duchu dbania o komfort klientów;
- Kreatywne podejście do zadań;
- Komunikowanie o postępach swojej pracy w sposób konkretny i klarowny dla odbiorców;
- Umiejętność zarządzania zespołem bazując na bieżącym monitoringu, tworzeniu raportów, analiz;
- Dyspozycyjność, elastyczność; otwartość do współpracy w dynamicznym środowisku;
- Znajomość nowoczesnych technologii i otwartość do wykorzystania ich w Biurze Obsługi Klienta;
- Zaangażowanie oraz biznesowe podejście do współpracy.
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatną opiekę medyczną
- Karta Multisport
- Rabaty pracownicze na nasze kolekcje
- Nagrodę za polecenie pracownika
- Nagrody jubileuszowe
- Bezpłatny parking
- Szkolenia
- Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi
- Rozwój w ramach naszej struktury
- Imprezy integracyjne
- Kawa/herbata/owoce
- Paczki świąteczne
Podobne oferty:
08.05.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta I Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Pabianicka
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
05.05.2025
Koordynator ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Lokalizacja: mazowieckie / Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z polityką i standardami firmyUtrzymywanie i dbanie o dobre relacje z klientami...
01.05.2025
Team Leader z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu Biegłość w języku niemieckim (C1)...