- Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents;
- Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients;
- Facilitating clear and efficient communications;
- Rewarding Agents for best results;
- Participating in the recruitment and induction processes.
- You have fluent command of spoken and written German (C1) and English (B2) (Both);
- You can effectively manage a team, offer constructive feedback, oversee processes and growth (at least 2 years of experience in a corporate environment);
- You have excellent manners and high personal standards;
- You are motivated and growth oriented;
- You are no stranger to MS Office software;
- You think logically, and are good at problem-solving and introducing improvement solutions;
- Performance Bonuses: Up to 10% of your salary based on KPI achievements.
- Benefit Package: Co-funding for glasses and vacations, employee referral programs, and vouchers for various occasions.
- Private Health Insurance with Medicover for employees.
- Multisport Card and internal Everbetter program promoting a healthy lifestyle.
- Career Development: Opportunities for training and collaboration across international locations.
- Mental Health Support: Access to professional psychological assistance, stress management workshops, and educational materials to support your well-being.
Do not wait! We are excited to hear from you!
Podobne oferty:
01.09.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
28.08.2025
Dyrektor ds. Realizacji Kontraktów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymi Kontrola realizacji usług objętych kontraktem, w tym prac podwykonawców Zarządzanie zespołem, motywowanie, rozwój talentów i rekrutacja nowych pracowników Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem Odpowiedzialność...
27.08.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...