Team Leader with German

Team Leader with German
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies.
  • Regularly coach team members to meet weekly performance goals.
  • Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary.
  • Ensure customer service meets contract KPIs and financial targets.
  • Communicate expectations and updates clearly to the team.
  • Handle escalated customer calls and provide expertise as needed.
  • Conduct team meetings for effective communication and feedback.
  • Stay updated with company procedures and attend manager training sessions.
Requirements:
  • Associates degree and 6+ months experience in a similar role.
  • Proficient in German (C1) and English (B2).
  • Must work from our Katowice office, following the German calendar.
  • Strong motivation and skills to coach and develop team members.
  • Excellent under pressure with strong follow-through skills.
  • Strong written and verbal communication abilities.
  • Leadership skills to mentor and guide a team.
  • Technical knowledge is advantageous.
We offer:
  • Comprehensive benefits package, including access to MyBenefit system, private healthcare (Luxmed), and life insurance.
  • Access to e-learning platforms.
  • Employee Assistance Program (psychological, managerial, legal, and financial counselling).
  • Free language classes.
  • Interesting events, contests, lotteries, and much more.
  • Stable full-time employment based on an employment contract.
  • Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

12.12.2025

Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: podlaskie / Białystok, ul. Fabryczna 4

Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów, dbanie o dobrą i przyjazną...

Więcej informacji

04.12.2025

Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji Organizacja...

Więcej informacji

25.11.2025

Kierownik / Kierowniczka Call Center Szpitali

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED​ przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: zarządzanie rozproszonym zespołem konsultantów i koordynatorów – planowanie, motywowanie, rozwój kompetencji, nadzór nad realizacją wskaźników efektywności operacyjnej (KPI) oraz sprzedażowych, planowanie...

Więcej informacji