- Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies.
- Regularly coach team members to meet weekly performance goals.
- Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary.
- Ensure customer service meets contract KPIs and financial targets.
- Communicate expectations and updates clearly to the team.
- Handle escalated customer calls and provide expertise as needed.
- Conduct team meetings for effective communication and feedback.
- Stay updated with company procedures and attend manager training sessions.
- Associates degree and 6+ months experience in a similar role.
- Proficient in German (C1) and English (B2).
- Must work from our Katowice office, following the German calendar.
- Strong motivation and skills to coach and develop team members.
- Excellent under pressure with strong follow-through skills.
- Strong written and verbal communication abilities.
- Leadership skills to mentor and guide a team.
- Technical knowledge is advantageous.
- Comprehensive benefits package, including access to MyBenefit system, private healthcare (Luxmed), and life insurance.
- Access to e-learning platforms.
- Employee Assistance Program (psychological, managerial, legal, and financial counselling).
- Free language classes.
- Interesting events, contests, lotteries, and much more.
- Stable full-time employment based on an employment contract.
- Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
Podobne oferty:
22.11.2025
Kierownik / Kierowniczka Call Center Szpitali
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: zarządzanie rozproszonym zespołem konsultantów i koordynatorów – planowanie, motywowanie, rozwój kompetencji, nadzór nad realizacją wskaźników efektywności operacyjnej (KPI) oraz sprzedażowych, planowanie...
29.10.2025
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego
Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR. Na co dzień...