- Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents;
- Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients;
- Facilitating clear and efficient communications;
- Rewarding Agents for best results;
- Participating in the recruitment and induction processes.
- You have fluent command of spoken and written German (C1) and English (B2) (Both);
- You can effectively manage a team, offer constructive feedback, oversee processes and growth (at least 2 years of experience in a corporate environment);
- You have excellent manners and high personal standards;
- You are motivated and growth oriented;
- You are no stranger to MS Office software;
- You think logically, and are good at problem-solving and introducing improvement solutions;
- Performance Bonuses: Up to 10% of your salary based on KPI achievements.
- Benefit Package: Co-funding for glasses and vacations, employee referral programs, and vouchers for various occasions.
- Private Health Insurance with Medicover for employees.
- Multisport Card and internal Everbetter program promoting a healthy lifestyle.
- Career Development: Opportunities for training and collaboration across international locations.
- Mental Health Support: Access to professional psychological assistance, stress management workshops, and educational materials to support your well-being.
Do not wait! We are excited to hear from you!
Podobne oferty:
25.07.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
25.07.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
24.07.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi Zarządzanie...