- Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market)
- Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices
- Diagnosing and resolving reports
- Control of appropriate technical solutions
- Collaborate with other levels of technical support and service engineers
- Entering data into the system
- Swedish – C1, Polish or English - C1
- Technical mindset
- Critical thinking disposition
- Possibility to relocate to Lublin
- Competitive salary: 9800 PLN gross/month + bonus up to 500 PLN gross +benefits on employment contract (MyBenefit/Multisport, LuxMed, language classes, group insurance).
- Business working hours: 9:00 - 17:00 (Monday-Friday)
- Work from a modern office in Lublin in a dynamic, high-energy environment.
- Professional training.
- Career growth prospects within an international company.
- Training and development programs.
- Language classes.
- Social activities, events, and celebrations.
- Multinational environment.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: Biegłej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny) Chęci do...
08.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów. Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów. Biegła...
08.05.2025
Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów...