- Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa
- Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail
- Wprowadzanie danych do systemu
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
- Pół roku doświadczenia w obsłudze klienta lub w obszarze nowych technologii
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie w wysokości 7500 zł brutto
- Praca w systemie zmianowym 8 godzin dziennie (zmiany między 10:00 – 19.00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w nowym komfortowym biurze w Katowicach
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
Podobne oferty:
05.07.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
05.07.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Zegartowice, koło Dobczyc
Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami Wymagania: Płynność w języku francuskim Znajomość MS Office
05.07.2024
Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...