- Handle customer inquiries: e-mails and phone calls.
- Support individual (B2C) and business customers (B2B).
- Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues.
- Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device.
- Communicate in a friendly, professional, and customer-focused manner to care about the quality of the service.
- Input data, write quickly and clearly.
- Fluent Hungarian (C1/C2) and very good English (B2/C1) – both written and spoken.
- Technical understanding – interest or knowledge of how electronic devices work.
- Ability to deal with challenging or disappointed customers in a calm way.
- Team player, adaptable, and quality-focused with good IT tool skills.
- Experience in customer service (individual / business customers).
- Optional: Interest in a new technology and electronics trends.
- Work at home (100% remote from Poland) and IT devices.
- Stable employment contract for full-time position.
- Dedicated training - we will teach you everything.
- Quick start: October 2025.
- Development opportunities (Concentrix Academy for the future Team Leaders).
- Language online classes for free (Polish and English).
- An access to the unlimited courses (Concentrix University, LinkedIn Learning).
- Private medical healthcare, and life insurance.
- Multisport card (access to gym, swimming pool and many more) or MyBenefit vouchers (top brands).
- Competitions with attractive awards.
- Be The Best recognition program to appreciate your attitudes and skills.
- Work with Friends and Earn: referral campaign with financial bonuses.
Podobne oferty:
05.09.2025
Referent ds obsługi klienta eksportowego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Wielki Konopat
telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów obecnych i potencjalnych (BZB), przygotowanie ofert handlowych, aktywna sprzedaż oferowanych usług i towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio...
05.09.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.
05.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Oferujemy Welcome Bonus w wysokości 4000 zł brutto. Pakiet relokacyjny dla osób przenoszących się do Szczecina. Wsparcie klienta głównie drogą mailową w języku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne. Obsługa zwrotów, zamówień i reklamacji zgodnie z polityką firmy. Znajomość języka niemieckiego na...