- Handle customer inquiries: e-mails and phone calls
- Support individual (B2C) and business customers (B2B)
- Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues
- Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device
- Communicate in a friendly, professional, and customer-focused manner to care about the quality of the service
- Input data, write quickly and clearly
- Fluent Italian (C1/C2) – both written and spoken
- Very good English (B2/C1) – both written and spoken
- Technical understanding – interest or knowledge of how electronic devices work
- Ability to deal with challenging or disappointed customers in a calm way
- Team player, adaptable, and quality-focused with good IT tool skills
- Experience in customer service (individual / business customers)
Mile widziane:
- Interest in a new technology and electronics trends
- Work at home (100% remote from Poland) and IT devices
- Stable employment contract for full-time position
- Dedicated training - we will teach you everything
- Quick start: October 2025
- Development opportunities (Concentrix Academy for the future Team Leaders)
- Language online classes for free (Polish and English)
- An access to the unlimited courses (Concentrix University, LinkedIn Learning)
- Private medical healthcare, and life insurance
- Multisport card (access to gym, swimming pool and many more) or MyBenefit vouchers (top brands)
- Competitions with attractive awards
- Be The Best recognition program to appreciate your attitudes and skills
- Work with Friends and Earn: referral campaign with financial bonuses
Podobne oferty:
12.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych. Obsługa zwrotów i skarg, w tym w zakresie przepisów o ochronie danych. Wspieranie procesów Backoffice dla zapewnienia sprawnej realizacji działań....
12.10.2025
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...
12.10.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
1. Sprzedaż biletów/karnetów w obiekcie – lodowisko przy ul. Kilińskiego 12 zarządzane przez Spółkę Termy Cieplickie Sp. z o.o. -, a także innych oferowanych usług.2. Przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.3. Obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów zmianowych, dobowych i...