- Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
- Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Wynagrodzenie na poziomie 7500 zł brutto.
- Pracę od poniedziałku do piątku (10:00 – 19:00).
- Możliwości rozwoju i awansu.
- Komfortowe warunki pracy w biurze w Katowicach.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria benefitów, ubezpieczenie na życie).
Podobne oferty:
18.11.2024
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej komunikacji
17.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
09.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów Obsługa klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów...