Techniczny Doradca Klienta z niemieckim

Techniczny Doradca Klienta z niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Precyzyjne wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Wymagania:
  • Biegłość w języku niemieckim (min. B2+).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Gotowość do nauki.
Opcjonalne:
  • Wiedza techniczna (oferujemy szkolenie).
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Godziny pracy: 10:00 – 19:00, poniedziałek - piątek (bez weekendów).
  • 5-tygodniowe płatne szkolenie z praktyką i wsparciem mentora.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe).
  • Możliwości awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

17.03.2025

Doradca klienta z j. niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie błędów. Biegła znajomość języka niemieckiego (min....

Więcej informacji

17.03.2025

Technical Supporter with Dutch - Networking

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...

Więcej informacji

17.03.2025

Technical Supporter with French - Networking

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia