- Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Precyzyjne wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Biegłość w języku niemieckim (min. B2+).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Gotowość do nauki.
- Wiedza techniczna (oferujemy szkolenie).
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Godziny pracy: 10:00 – 19:00, poniedziałek - piątek (bez weekendów).
- 5-tygodniowe płatne szkolenie z praktyką i wsparciem mentora.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe).
- Możliwości awansu.
Podobne oferty:
17.03.2025
Doradca klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie błędów. Biegła znajomość języka niemieckiego (min....
17.03.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
17.03.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...