- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji
- Rejestracja urządzeń w programie serwisowym
- Przekazywanie - wydawanie urządzeń do naprawy
- Przekazywanie urządzeń pochodzących ze zwrotów na magazyn główny
- Prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej
- Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamacji
- Wydawanie urządzeń z reklamacji klientom
- Przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki
- Sprawdzanie zgodności urządzeń do wysyłki z dokumentami
- Współpraca z firmami kurierskimi w zakresie przekazywania gotowych urządzeń do wysyłki
- Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę
- Osób nastawionych na długą i uczciwą współpracę
- Osoby otwarte i dobrze radzące sobie w sytuacjach stresowych
- Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po okresie próbnym
- Pracę jednozmianową (7:30-15:30), wolne weekendy
- Wynagrodzenie 4000zł netto plus dodatki - do 800 zł premii netto (na rękę) plus premia frekwencyjna 10% do podstawy.
- Pakiet medyczny - po okresie próbnym
- Nowy, czysty, ogrzewany serwis
- Bardzo dobry dojazd
- Magazyn znajduje się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki, bezpośredni parking
- Praca stacjonarna
Podobne oferty:
22.05.2025
Stażysta / Stażystka ds. Zarządzania Procesem Reklamacji
Firma: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A
Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań? Dołącz do naszego zespołu na staż i rozwijaj swoje kompetencje analityczne, organizacyjne oraz komunikacyjne w dynamicznym środowisku! Poszukujemy ambitnej...
22.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
22.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....