- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra dykcja, płynna i prawidłowa polszczyzna, przyjemny ton głosu
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Doskonałe zdolności komunikacyjne przez telefon
- Umiejętność aktywnego słuchania
- Zdolność prowadzenia rozmowy według określonych schematów
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Kultura osobista i profesjonalizm w komunikacji
- Ukończone kursy z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży
- Doświadczenie w branży edukacyjnej, językowej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Elastyczność w układaniu grafiku pracy
- Znajomość systemów CRM i gotowość do szybkiego przyswojenia wiedzy
- Analizę CV
- Rozmowę online weryfikującą predyspozycje głosowe
- Test umiejętności (np. obsługi komputera, prowadzenia rozmowy)
- Rozmowę kwalifikacyjną
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- Szkolenie wdrożeniowe
- Przyjazną atmosferę pracy
Podobne oferty:
26.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z językiem niemieckim (B2B)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa klienta w branży telekomunikacyjnej - klienci indywidualni, posiadacze telefonów i abonamentów. Połączenia przychodzące Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego (poziom C1) Szeroko rozwinięte...
23.12.2025
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży tworzenie, aktualizacja i wdrażanie materiałów szkoleniowych i...
23.12.2025
Trener Call Center / Coach call center
Firma: MAOBI Group
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności pracy, monitoring...