- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra dykcja, płynna i prawidłowa polszczyzna, przyjemny ton głosu
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Doskonałe zdolności komunikacyjne przez telefon
- Umiejętność aktywnego słuchania
- Zdolność prowadzenia rozmowy według określonych schematów
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Kultura osobista i profesjonalizm w komunikacji
- Ukończone kursy z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży
- Doświadczenie w branży edukacyjnej, językowej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Elastyczność w układaniu grafiku pracy
- Znajomość systemów CRM i gotowość do szybkiego przyswojenia wiedzy
- Analizę CV
- Rozmowę online weryfikującą predyspozycje głosowe
- Test umiejętności (np. obsługi komputera, prowadzenia rozmowy)
- Rozmowę kwalifikacyjną
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- Szkolenie wdrożeniowe
- Przyjazną atmosferę pracy
Podobne oferty:
02.12.2025
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Firma: Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twoje Zadania: Telefoniczna obsługa i prezentacja oferty produktowej. Dopasowywanie produktów do potrzeb klienta. Realizacja celów sprzedażowych i budowanie relacji. Aktywny udział w szkoleniach i praca zespołowa. Wymagamy: Stabilne łącze internetowe (kabel Ethernet). Wysoka komunikatywność i umiejętność...
30.11.2025
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Budowanie relacji z klientami z Polski. Prezentowanie ofert inwestycyjnych. Wspieranie klientów, zarządzanie relacjami. Współpraca z zespołem dla zwiększenia sprzedaży. Ambicje zawodowe, nastawienie na rozwój. Pozytywne nastawienie, umiejętność nawiązywania kontaktów. Biegła znajomość języka polskiego....
29.11.2025
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży tworzenie, aktualizacja i wdrażanie materiałów szkoleniowych i...