Travel Advisor with Greek

Travel Advisor with Greek
Katowice
Your responsibilities:
  • Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
  • Working with confidential customer information and treating it sensitively.
  • Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Our requirements:
  • Greek language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
  • Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
  • Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.
What we offer:
  • Modern workplace in the heart of Katowice.
  • Team-building events.
  • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
  • Work with friends - the opportunity to receive a bonus for referring friends.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.11.2024

Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach. Znajomość języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2. Możliwość pracy w biurze w Lublinie. Umiejętność...

Więcej informacji

23.11.2024

Konsultant z językiem niemieckim B2

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität verbinden können und Spaß daran...

Więcej informacji

22.11.2024

Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia