- Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how
- Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy
- Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI
- Biegła znajomość języka bułgarskiego (min. C1) - warunek konieczny; biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego– warunek konieczny
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu pracowników
- Mile widziane doświadczenie w contact center
- Doskonała organizacja pracy i otwartość na wyzwania
- Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość pracy zdalnej (na początek preferujemy wdrożenie w Warszawie)
- Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00/9:00–16:00/17:00
- 5000 zł netto/miesiąc na start, do 8000 zł netto/miesiąc po okresie próbnym
- Dofinansowanie do karty Multisport i ubezpieczenia Medicover
- Przestrzeń na realizację Twoich pomysłów w dynamicznie rozwijającej się firmie!
Podobne oferty:
09.12.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra...
09.12.2025
Спеціаліст служби підтримки з українською мовою - популярний магазин одягу
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту. Ефективний контакт з клієнтами через...
09.12.2025
Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...