- Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how
- Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy
- Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI
- Biegła znajomość języka bułgarskiego (min. C1); biegła znajomość języka polskiego lub angielskiego– warunek konieczny
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu pracowników
- Mile widziane doświadczenie w contact center
- Doskonała organizacja pracy i otwartość na wyzwania
- Wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość pracy zdalnej (na początek preferujemy wdrożenie w Warszawie)
- Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00/9:00–16:00/17:00
- 5000 zł netto/miesiąc na start, do 8000 zł netto/miesiąc po okresie próbnym
- Dofinansowanie do karty Multisport i ubezpieczenia Medicover
- Przestrzeń na realizację Twoich pomysłów w dynamicznie rozwijającej się firmie!
Podobne oferty:
19.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Codzienna telefoniczna i mailowa obsługa klientów z rynku niemieckojęzycznego Udzielanie informacji dotyczących podróży, rezerwacji i zmian w bookingach Wsparcie klientów w rozwiązywaniu zgłoszeń i dbanie o pozytywne zakończenie kontaktu Współpraca z zespołem nastawionym na pomoc, jakość i dobrą atmosferę...
19.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
18.11.2025
Customer Technical Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships: Establishing long-lasting,...