- Nadzór nad poprawnością pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami.
- Nadzór nad procesem rozliczania utargów.
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży i sporządzeniu obowiązującej dokumentacji.
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży i obowiązującej dokumentacji. Nadzór nad obsługą Klientów z Unii Europejskiej i tzw. Tax Free. Nadzór nad procesem rejestracji Klientów, w tym rejestracji koncesji alkoholowych w bazie Klientów.
- Odpowiedzialność za administrację i obieg dokumentów m.in. w zakresie składania, zatwierdzania i rozliczania zamówień oraz faktur w dedykowanych do tego systemach (BSA). Administrowanie środkami trwałymi oraz ich okresowe inwentaryzowanie. Tworzenie rezerw na wydatki hali oraz monitorowanie rezerw zakładanych przez CWB. Administrowanie i koordynacja kontroli urzędów w sprawach nie dotyczących spraw pracowniczych. Obsługę poczty oraz usług kurierskich.
- Wdrażanie i rozwijanie nowych rozwiązań/projektów.
- Nadzór nad gospodarką opakowaniami zgodnie obowiązującymi instrukcjami i procedurami.
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji Klientów.
- Współpraca z innymi działami w organizacji.
- Współudział w zarządzaniu zespołem pracowników, motywowanie i dbałość o ich rozwój. Inspirowanie ich do większego zaangażowania, zdobywania wiedzy i umiejętności aktywnego sprzedawcy.
- Odpowiedzialność za realizację wskaźników operacyjnych.
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).
- Dokładność i rzetelność.
- Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne bony towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Podobne oferty:
04.11.2025
Koordynator ds. Kas i Obsługi Klienta
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Zakopiańska
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi. Przygotowanie i sprawdzanie raportów kasowych. Zapewnienie prawidłowego działania i kompletności sprzętu na...
03.11.2025
Koordynator ds. Kas i Obsługi Klienta
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra, ul. Gorzowska 2
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi. Bieżąca organizacja pracy kasjerów. Przygotowanie i sprawdzanie raportów kasowych. Zapewnienie prawidłowego...
28.10.2025
Ekspert sklepu ds. handlowych
Firma: Carrefour Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Opis stanowiska Jesteśmy firmą z branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora sklepu ds. handlowych w dziale kas. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i zarządzanie pracą działu kas oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klientów. Do obowiązków Koordynatora będzie...