Opis stanowiska
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami.
- Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych.
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i dbałość o ich rozwój.
- Współpraca z innymi działami w organizacji.
- Reprezentowanie Makro przed organami kontrolnymi, Klientami, urzędami i instytucjami państwowymi.
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży oraz obowiązującej dokumentacji.
- Nadzór nad obsługą Klientów z Unii Europejskiej.
- Nadzór nad procesem rejestracji Klientów, w tym rejestracji koncesji alkoholowych w bazie Klientów.
- Nadzór nad procesem obsługi kredytów ratalnych.
- Wdrażanie i rozwijanie nowych rozwiązań/projektów.
- Nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji Klientów.
- Nadzór nad gospodarką opakowaniami zgodnie obowiązującymi procedurami.
- Znajomość nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi Klientów mających na celu poprawę jakości i efektywności pracy działu.
- Przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ.
- Wykonywanie innych poleceń Przełożonego związanych z pracą.
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).
- Dokładność i rzetelność.
- Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- System premiowy.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.
- Bogatą ofertę dodatkowych programów szkoleniowych prowadzonych w naszej Akademii Inspiracji (https://www.akademia-inspiracji-makro.pl/).
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Podobne oferty:
07.07.2024
Zastępca Kierownika Działu Kas
Firma: Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów. Poszukujemy Osób: posiadających doświadczenie w handlu lub/i obsłudze...
03.07.2024
Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz...
26.06.2024
Koordynator / Koordynatorka ds. kas
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, Karwiny
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym; zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas; bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów; sprawny przebieg procesu reklamacji; koordynację bieżącego...