Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Twój zakres obowiązków
- wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach,
- organizacja i nadzór operacji kasjerskich,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta,
- zarządzanie zespołem Pracowników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, planowanie harmonogramów,
- wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach, szkolenie nowych Pracowników,
- prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników.
Nasze oczekiwania
- doświadczenie w handlu i obsłudze klienta (w tym klienta biznesowego),
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej, znajomość operacji kasowych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem Pracowników,
- bardzo dobra organizacja pracy (własnej i podległego zespołu)
- zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,
- umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Podobne oferty:
24.10.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...
23.10.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
18.10.2025
Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług...