Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Miejsce pracy: Lubin

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach,
  • organizacja i nadzór operacji kasjerskich,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,
  • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,
  • organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta,
  • zarządzanie zespołem Pracowników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, planowanie harmonogramów,
  • wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach, szkolenie nowych Pracowników,
  • prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników.

Nasze oczekiwania

  • doświadczenie w handlu i obsłudze klienta (w tym klienta biznesowego),
  • umiejętność obsługi kasy fiskalnej, znajomość operacji kasowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem Pracowników,
  • bardzo dobra organizacja pracy (własnej i podległego zespołu)
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
  • aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,
  • umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Podobne oferty:

24.10.2025

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...

Więcej informacji

23.10.2025

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...

Więcej informacji

18.10.2025

Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia