Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Word, Excel, Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjne, orientacja na działanie, umiejętność optymalizowania procesów pracydoświadczenie w obszarze zamówień i obsługi klienta
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Podobne oferty:
21.11.2024
Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
Firma: Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta 36
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywaniu raportów,...
18.11.2024
Kierownik ds. obsługi klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3....
06.11.2024
Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych, sporządzanie...