Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/24/4011
OBOWIĄZKI:
- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i wdrażanie wszystkich procedur operacyjnych oraz o przestrzeganie operacyjnej standaryzacji krajobrazu procesów- prowadzenie terminowej komunikacji w przypadku zapytań od wewnętrznych/ zewnętrznych klientów lub zainteresowanych grup w języku angielskim- zapewnienie przejrzystości operacyjnej działań transakcyjnych- reagowanie na zapytania wymagające interwencji od dostawców i wewnętrznych klientów (zgłoszenie eskalacji pierwszego poziomu) - praca odbywa się w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Word, Excel, Outlook)umiejętności analityczne i organizacyjne, orientacja na działanie, umiejętność optymalizowania procesów pracydoświadczenie w obszarze zamówień i obsługi klienta

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Podobne oferty:

21.11.2024

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Firma: Medicover sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta 36

Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywaniu raportów,...

Więcej informacji

18.11.2024

Kierownik ds. obsługi klienta

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3....

Więcej informacji

06.11.2024

Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych, sporządzanie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia