Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9912574, z dnia 2025-06-04

Klient portalu Praca.pl

Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Nadzór i koordynacja pracy zespołu
  • Obsługa i analiza reklamacji
  • Wsparcie personelu w bezpośredniej obsłudze klientów
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Działania związane z realizacją celów finansowych
  • Pełnienie roli menadżera dyżurnego

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta; doświadczenie menedżerskie mile widziane
  • Komunikatywność w języku angielskim (min. B2)
  • Dobre zdolności interpersonalne i organizacyjne
  • Orientacja na osiąganie celów

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Wsparcie wdrożeniowe i zespół wspierający
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe)
  • Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy
  • Szkolenia menadżerskie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

20.06.2025

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi Zarządzanie...

Więcej informacji

19.06.2025

Koordynator Opieki Szpitalnej

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Puławska 455

Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoje zadania: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na...

Więcej informacji

17.06.2025

Team Manager with Japanese

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Specific Job Responsibilities Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements. Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs). Fostering a culture of open communication within the team. Recognizing and rewarding team members who achieve top...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia