Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 36
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w:
  • monitorowaniu pracy zespołu,
  • obsłudze reklamacji z roszczeniem,
  • wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • dbałości o realizację celów FFS.
Kandydacie, szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B1),
  • cechujesz się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jesteś nastawiony na realizację celów.
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować?
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • wsparcie podczas wdrożenia,
  • dobrze wyposażone miejsce pracy oraz bardzo dobrą atmosferę (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • zatrudnienie w elastycznych godzinach pracy,
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w pielęgniarstwie,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • pracę w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
  • naukę języka angielskiego (dofinansowanie kursów, platformę e-learningową),
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.

Podobne oferty:

18.11.2024

Kierownik ds. obsługi klienta

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3....

Więcej informacji

06.11.2024

Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych, sporządzanie...

Więcej informacji

03.11.2024

Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i wdrażanie wszystkich procedur...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia