- monitorowaniu pracy zespołu,
- obsłudze reklamacji z roszczeniem,
- wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
- nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
- przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
- pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
- dbałości o realizację celów FFS.
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B1),
- cechujesz się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
- jesteś nastawiony na realizację celów.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- wsparcie podczas wdrożenia,
- dobrze wyposażone miejsce pracy oraz bardzo dobrą atmosferę (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
- zatrudnienie w elastycznych godzinach pracy,
- możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w pielęgniarstwie,
- benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
- pracę w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
- naukę języka angielskiego (dofinansowanie kursów, platformę e-learningową),
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.
Podobne oferty:
18.11.2024
Kierownik ds. obsługi klienta
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.3....
06.11.2024
Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej
Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych, sporządzanie...
03.11.2024
Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu porozumienia o poziomie usług (SLA), aby kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i wdrażanie wszystkich procedur...