Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Forma wynagrodzenia: podstawa (stawka godzinowa) + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca poniedziałek-niedziela (7:00-23:00)
- Profesjonalna obsługa obecnych klientów T-Mobile
- Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów
- Umiejętność prowadzenia konwersacji (chat/telefon)
- Sprawna obsługa komputera i redagowanie różnego rodzaju tekstów
- Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy (w przedziale czasowym 7:00-23:00)
- Łatwość w nawiązywaniu znajomości
- Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
- Pracujemy w modelu hybrydowym: 50% czasu pracy z domu, 50% czasu pracy z biura
- Otrzymasz dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
- Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
- Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
02.11.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 46/11
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...
01.11.2025
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
1. telefoniczny kontakt z klientem2. prowadzenie rozmowy zgodnie z procedurą firmy3. obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji4. dokumentowanie przebiegu rozmowy5. obsługa systemów informatycznych Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) Wykształcenie: średnie zawodowe...
01.11.2025
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności sprzedażowe i chęć asystowania klientom. Umiejętność swobodnej...