Zleceniobiorca ds. Obsługi Klienta

Zleceniobiorca ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: Łódź, ul. Ogrodowa 8

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Forma wynagrodzenia: podstawa (stawka godzinowa) + prowizja

Tryb pracy: praca zmianowa, praca poniedziałek-niedziela (7:00-23:00)

ZADANIA KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:
  • Profesjonalna obsługa obecnych klientów T-Mobile
  • Realizacja indywidualnych celów  jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów
W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CI:
  • Umiejętność prowadzenia konwersacji (chat/telefon)
  • Sprawna obsługa komputera i redagowanie różnego rodzaju tekstów
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy (w przedziale czasowym 7:00-23:00)
  • Łatwość w nawiązywaniu znajomości
  • Ciekawość świata i otwartość na nowinki technologiczne
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
  • Brak narzuconych skryptów  – pracujemy z naszymi klientami na relacjach!
  • Pracujemy w modelu hybrydowym: 50% czasu pracy z domu, 50% czasu pracy z biura
  • Otrzymasz dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne oferty:

02.11.2025

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 46/11

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...

Więcej informacji

01.11.2025

Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

1. telefoniczny kontakt z klientem2. prowadzenie rozmowy zgodnie z procedurą firmy3. obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji4. dokumentowanie przebiegu rozmowy5. obsługa systemów informatycznych Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) Wykształcenie: średnie zawodowe...

Więcej informacji

01.11.2025

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności sprzedażowe i chęć asystowania klientom. Umiejętność swobodnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia