- Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych
- Obsługa techniczna sprzętu komputerowego
- Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
- Zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu
- Biegła obsługa komputera i znajomość środowiska systemu operacyjnego Microsoft Windows
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, min. B2
- Umiejętność konfigurowania urządzeń mobilnych (telefony, tablety)
- Wykształcenia kierunkowego o profilu informatycznym lub pokrewnym
- Praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów ze sprzętem PC
- Zaangażowanie, sumienność, skrupulatność
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość systemu Jira będzie dodatkowym atutem
Umowę o pracę na pełen etat w renomowanej międzynarodowej firmie
- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie stacjonarnym
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące Twoje kwalifikacje
Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji.
Interesującą, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.
- Prywatną opiekę medyczną.
Podobne oferty:
26.04.2024
Service Desk Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...
05.04.2024
Operator Helpdesk
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Piotra Skargi
Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji standardowych spotkań i...
03.04.2024
Service Desk Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...