IT Help Desk Assistant

People make places
IT Help Desk Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym
  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów
  • Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych
  • Obsługa techniczna sprzętu komputerowego
  • Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
  • Zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu
Wymagania:
  • Biegła obsługa komputera i znajomość środowiska systemu operacyjnego Microsoft Windows
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, min. B2
  • Umiejętność konfigurowania urządzeń mobilnych (telefony, tablety)
  • Wykształcenia kierunkowego o profilu informatycznym lub pokrewnym
  • Praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów ze sprzętem PC
  • Zaangażowanie, sumienność, skrupulatność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość systemu Jira będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat w renomowanej międzynarodowej firmie

  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie stacjonarnym 
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące Twoje kwalifikacje

  • Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji.

  • Interesującą, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.

  • Prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

26.04.2024

Service Desk Specialist

Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1

General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...

Więcej informacji

05.04.2024

Operator Helpdesk

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Piotra Skargi

Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji standardowych spotkań i...

Więcej informacji

03.04.2024

Service Desk Specialist

Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1

General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia