Operator Helpdesk

People make places
Operator Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piotra Skargi

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Zachęcamy do zgłoszeń osoby z niepełnosprawnościami.

Opis stanowiska:
  • Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu)
  • Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji standardowych spotkań i wideokonferencji
  • Wykonywanie audytów istniejących rezerwacji
  • Administrowanie systemem rezerwacyjnym oraz umieszczonymi w nich zasobami (budynki, pokoje, sprzęt)
  • Współpraca z lokalnymi i globalnymi zespołami administracyjnymi i technicznymi wspierającymi spotkania
  • Tworzenie dokumentacji, raportów i instrukcji
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
  • Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
  • Dostępność do pracy w dni powszednie w systemie 3 zmianowym 24h na dobę, 5 dni w tygodniu, po 8 godzin dziennie
  • Mile widziana znajomość technik działania globalnego helpdesku
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
  • Pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym
  • Liczne benefity pracownicze
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

26.04.2024

Service Desk Specialist

Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1

General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...

Więcej informacji

17.04.2024

IT Help Desk Assistant

Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych Obsługa techniczna sprzętu komputerowego...

Więcej informacji

03.04.2024

Service Desk Specialist

Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1

General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level ongoing monitoring of the ticket queue aimed at reducing the...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia