Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?
Dołącz do nas!
Najlepszy kandydat to taki, który:
- przede wszystkim ma dużą chęć pracy z klientem,
- posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- wymienia w swoich mocnych stronach asertywność,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy.
- umawianie wizyt,
- pomoc w korzystaniu z naszych usług,
- informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover,
- wydawanie recept,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
- stabilna forma zatrudnienia - umowa zlecenie,
- tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- pracujemy w trybie zmianowym: 6:45-14, 14-20,
- centrum działa również w soboty – będziemy potrzebować Cię ok 2 razy w godzinach 8:00 – 14:00,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- możesz korzystać z benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku.
Podobne oferty:
02.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży
Firma: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.
Lokalizacja: śląskie / Cieszyn
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i produkcyjnym wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy praca w systemie ERP oraz CRM firmy Wymagania: zdolność dobrej...
02.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
01.05.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...