Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
Twoje zadania:
- przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji,
- rozpatrywanie i przeprowadzanie reklamacji dotyczących usług pocztowych i logistycznych,
- wydawanie decyzji reklamacyjnych,
- rejestrowanie i rozpatrywanie spraw kar umownych dla Spółki dotyczących świadczenia usług pocztowych i niepocztowych,
- współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych.
- masz minimum średnie wykształcenie,
- w codziennej pracy wykorzystujesz Excela,
- potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
- pracujesz efektywnie pod presją czasu,
- jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
- chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
- dobrze organizujesz swoją pracę.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Podobne oferty:
29.04.2024
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: KGL S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Czosnów
Oferujemy: wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.) możliwość...
29.04.2024
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
29.04.2024
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...