Ogłoszenie numer: 8969083, z dnia 2024-04-26
MORAD SP. Z O.O. - systemy aluminiowe i szklane dla budownictwa poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z doświadczeniem w branży stolarki PCV
Miejsce pracy: Kartuzy
Opis stanowiska
- tworzenie wycen / kosztorysów,
- czytanie rysunków technicznych,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy,
- telefoniczna obsługa klientów,
- obsługa informatycznych systemów firmowych,
- gotowość do pracy w terenie.
Wymagania
- zmysł techniczny,
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- znajomość obsługi komputera,
- duża samodzielność w działaniu,
- skrupulatność i dobra organizacja pracy,
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok,
- umiejętność wykonywania pomiarów stolarki otworowej mile widziane lub chęć do przyuczenia.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- prywatna opieka medyczna
Podobne oferty:
02.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
01.05.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...