- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.
- Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.
- Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.
- Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
- Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
- Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy.
- Pakiet atrakcyjnych benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, język angielski.
Podobne oferty:
01.05.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dołuje
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...